Landskrona GK söker Banchef

Om Landskrona Golfklubb:
Landskrona Golfklubb, grundad 1960, är en av Skånes största och mest professionella golfanläggningar. Belägen med närhet till Öresundskusten erbjuder klubben 36 hål av högklassig golf. Vi har ett modernt klubbhus med gym, två restauranger och Svenska Golfmuseet. Med våra ca 2400 medlemmar och 13 000 greenfeegäster årligen är Landskrona Golfklubb en dynamisk plats att arbeta och utvecklas på.

Om tjänsten:
Vår nuvarande Banchef har beslutat sig för att gå ner i tid, och vi söker nu en engagerad och erfaren Banchef som vill vara med och leda vår anläggning framåt. Som Banchef ansvarar du för den dagliga driften av banor och faciliteter, personal och budget. Du är också driven och lösningsorienterad och förstår vikten av att utveckla vår anläggning.
Du blir en nyckelspelare i vårt mål att bli ”Sveriges Bästa Golfupplevelse.”

Kvalifikationer:

– Flerårig erfarenhet av grönyteskötsel i ledande position.

– VUB eller HGU utbildning.

– Minst 5 års erfarenhet som greenkeeper med behörighet för bekämpningsmedelklass 1L och 2L.

– God datorvana och förmåga att kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt.

– Starkt ledarskap med tidigare erfarenhet av att utveckla, leda och entusiasmera team så att alla drar åt samma håll.

– Ambitiös, målinriktad och noggrann.

– Passion för golf och förståelse för golfspelet.

Antal anställda:
Idag är vi 14 heltidsanställda; 8 på banan, 3 tränare och 3 i administrationen. Utöver detta har vi ca 12 säsongsanställda på banan.

Arbetsuppgifter:

– Totalansvar för bana och fastigheter på anläggningen.

– Årsplanering av skötsel.- Daglig ledning av personal samt vidareutveckling av densamma genom
medarbetarsamtal och kompetensutveckling.

– Ansvar enligt arbetsmiljölagen.

– Budgetplanering och uppföljning.

– Fortsatt utveckling av anläggningen enligt Masterplan.

Vi erbjuder:

– Tillsvidareanställning på heltid.

– Vi följer gällande kollektivavtal.

– Möjlighet att vara en del av ett kunnigt och engagerat team.

– Stöd för din fortsatta utveckling inom greenkeeperyrket.

– Möjlighet att arbeta i en vacker och inspirerande miljö.

Ansökan:
Skicka din ansökan, CV, löneanspråk och referenser till Klubbchef Patrik Brorsson via e-post: patrik@landskronagk.se senast den 10 november 2023.

Vi välkomnar alla kvalificerade kandidater att ansöka. Vi kommer lägga stor vikt vid rekryteringen för att säkerställa att vi hittar rätt person för jobbet. Vi gör även löpande urval och träffar lämpliga kandidater.

Tveka inte att kontakta Patrik Brorsson på telefon 0708-58 49 99 om du har frågor om tjänsten.

Följ oss på sociala medier:

Facebook: www.facebook.com/profile.php?id=100039448939753
www.instagram.com/landskronagolfklubb/